środa, 28 marca 2012

Druciana torebka

Nieraz podziwiałam na blogach torebki robione na drutach. Wciąż i wciąż chodziły za mną, aż wreszcie przyszła taka chwila, że na Ravelry wpadły mi w oko muszelkowe torebki. Kupiłam wzór na stronie Patternfish i 3 minuty później już narzucone były oczka. Oryginał zrobiony jest z dwóch nitek każda w innym kolorze, ale ja nie miałam odpowiedniej, więc machnęłam w dwie nitki ale w tym samym kolorze. Szybka robota. Wieczór zrobiłam jedną część, rano drugą.









Zszyłam ściegiem materacowym, dorobiłam klapkę i uszy i zblokowałam i czekałam, kiedy wreszcie wyschnie. Jeszcze jest bez podszewki, zobaczę czy wogóle będzie potrzebna. I tu słyszę jak Użytkowniczki takich torebek mówią, że będzie potrzebna.














Torebka zrobiona jest rzędami skróconymi, włóczka to Highlandwool 100%, 50g/100m, podwójną nitką, druty 5.5mm i 3.75mm, zużyłam ciutkę ponad 20 dag. Będzie mi pasować do dżinsowych ubranek.

Wstawiłam tak dużo zdjęć, jakby to był nie wiem jaki projekt :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

28 komentarzy:

  1. Śliczna, idealna do dżinsów. Bardzo ciekawy projekt a wykonanie idealne.Jednak podszewkę musisz wszyć, bo szkoda byłoby Twojej roboty.Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda. Też myślę, że podszewka będzie konieczna. Przez podszewki nie robię toreb - nie lubię szycia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny fason, pięknie sie prezentuje, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaka ładna torebka.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknota, podszewka raczej będzie potrzebna, utrzymuje w ryzach fason.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna torebka Wandziu,wzór taki inny i kolorek świetny.Podszewka chyba bardzo by się przydała,z tym bym maiła największy problem:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Do dżinsów jak znalazł :)) Też jestem za podszewką, do swojej filcowanej torebki uszyłam taką z mnóstwem kieszonek ;)
    A wzór bardzo ciekawy, filcowana też wyglądałaby fajnie w takim kształcie..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze że jest dużo zdjęć :))torebka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka jest super!Podszewka jest [potrzebna, bez niej będzie się wyciągać a zdjęć bynajmniej nie jest za wiele :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. przecież projekt nie byle jaki Antosiu i trzeba go z każdej strony obejrzeć :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładna, nie widziałam jeszcze tego modelu:))inspirujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak, to trzeba zabrać się za podszewkę, już przytargałam kawałek dzinsowej flaneli...
    Dzięki za miłe komentarze

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka śliczna i oryginalna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczna torebka i ta forma jest jak muszelka i do tego niebieska ,pozdrawiam cieplo i solnecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest niesamowita, masz rację wprost wymarzona do dżinów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie ten projekt bardzo mi się podoba.Oczywiście uzupełnia to świetne wykonanie.Jest piękna i bardzo oryginalna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. super ksztalt torby...faktycznie jak muszla..peiknie sie prezentuje....pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna jest!I już kombinuję jak by tu podobną zrobić.....Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczna, ma ładny kształt!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajna torebka, super fason i kolorek

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna ta torebka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. piekna torebeczka:D normalnei miodzio:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale swietna torebka, wyglada super i kolorek tez bardzo moj. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna torba,podoba mi się bardzo...wspaniała praca
    pozdrowiam bardzo serdecznie
    JEWELRY ART

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna torba,podoba mi się bardzo...wspaniała praca
    pozdrowiam bardzo serdecznie
    JEWELRY ART

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna! Zawsze bardzo podobały mi torby, które sa ręcznie robione. One są niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie