wtorek, 3 sierpnia 2010

Wyniki losowania

Bardzo bardzo serdecznie dziękuję wszystkim za udział w moim pierwszym candy. Jest mi miło, że moje dziergadełko podobało się. Mnie zabawa również bardzo się podobała i z pewnością znów kiedyś podobną zorganizuję. Ponieważ różnica czasu jest pomiędzy nami 6 godzin, u Was już jest 4 sierpnia, u mnie jeszcze 3-go, ale myślę, że losowanie można już przeprowadzić.

Mój mąż M. właśnie wylosował taką karteczkę

IMG_3987

Wydziergana przeze mnie serwetka poleci do:  mamiczu.  Małgosiu, bardzo proszę o podanie swojego adresu na mój e-mail.

Wszystkich serdecznie pozdrawiam, miło mi było gościć naraz tyle sympatycznych osób. Dziękuję za to, że do mnie zaglądacie.

13 komentarzy:

  1. Mamiczu, zazdroszczę... piękną rzecz wygrałaś:)
    A Tobie Antosiu dziękuję bardzo za zabawę, następnym razem też się zgłoszę z nadzieją, że wtedy do mnie się szczęście uśmiechnie:):):)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany ale się cieszę.Serwetka jest na prawdę śliczna i akurat będzie pasowała na mój kwadratowy stolik,bardzo dziękuję:)adres zaraz wysyłam...pozdrawiam serdecznie
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Antosiu, przepiękną serwetkę dostanie mamiczu, ciesze się razem z nią (Mamiczu, nie serwetką);-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla szczęściary!!! a dla Ciebie Antosiu buziaki i podziękowania za piękne candy :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję,mamiczu! Swietna wygrana i oby dalej Ci szczęście sprzyjało.
    A Tobie, Antosiu również gratuluję świetnego candy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wylosowanej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamiczu gratuluje :)
    Antosiu dziękuję żemoglam wziąść udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Antosiu,dziękuję za zabawę a Małgosi gratuluję!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamiczu gratuluję i zazdroszczę takiej wygranej piękności.... Tez bym chciała....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję i zazdroszczę! dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć nie wygrałam, to zabawę fajną miałam.
    Mamiczu gratuluję, ma z czego się cieszyć. Cudna serweta.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla szczesciary ;)
    Antosiu, dziekuje za zabawe. Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice dispatch and this enter helped me alot in my college assignement. Thanks you for your information.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie