środa, 10 września 2014

Na przywitanie jesieni

Lubię czapki, więc z myślą o zbliżającej się jesieni używając dostępnych w szufladach kolorów wydziergałam taką. Wzór kwiatkowy też należy do moich ulubionych.
Ale zaczęłam od tych małych z fioletowym kolorem (ostatnie zdjęcie). One wcale nie miały być takie małe. Trzeba robić próbki przed rozpoczęciem pracy, a nie wierzyć opisom, wtedy nie będzie takich wpadek. A dwie małe jest dlatego, bo drugą próbowałam powiększyć stosując grubsze druty. Niewiele to pomogło. Potrzebowałam jednak więcej oczek i rzędów.





Włóczka to Drops 100% Alpaca, 50g/165m, Drops 100% Pure Alpaca 50g/180m. Druty 2.25 i 2.75 mm.

 No to do następnej czapki.
Serdecznie wszystkich pozdrawiam.

45 komentarzy:

  1. Jak ja lubię czapki!!! Super są Twoje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludwisiu, wreszcie bratnia dusza w lubieniu czapek.
      Dzięki za wizytę.

      Usuń
  2. Wandeczko arcydzieło!!!!!!!
    brak mi słów ,wyszła fantastyczna ta beretka-czekam na dalsze które trzymasz w zanadrzu.
    Pozdrawiam serdecznie ......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Mila, dziękuję za tak dużo miłych słów.
      Również pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  3. Prawdziwe arcydzieło ta czapeczka .
    I modelkę masz bardzo ładną ma takie piękne oczy ,gdzie można taką nabyć?
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję. A modelka została kupiona na eBay, dostawa z Nowego Yorku (ja mieszkam w Kanadzie).

      Usuń
  4. Twoje projekty wzorami wrabianymi niezmiennie mnie zachwycają! Spróbuję sama na pewno tej zimy, jeszcze nic takiego nie robiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że trzeba spróbować czegoś nowego i oczywiście nie zrażać się początkowymi niepowodzeniami.
      Pięknie dziękuję za wizytę i miłe słowa.

      Usuń
  5. piękne:) piękne:) piękne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie, pięknie, pięknie dziękuję.

      Usuń
  6. Są po prostu super!!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Czerwona bardzo mi się podoba, ma stonowane kolory mimo użytej żywej czerwieni. Małe bliźnięta też są urocze.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie dziękuję. No właśnie też mi się wydaje, że nie jest za bardzo rzucająca się w oczy kolorami.

      Usuń
  8. Piękne czapki! Fason taki jaki najbardziej lubię. A jeszcze nie tak dawno nie lubiłam czapek - zmieniło się to na początku ubiegłego roku, gdy wciągnęło mnie ich dzierganie :). Przyznam szczerze, że mam ochotę na wydzierganie sobie kolejnej, mimo że tego dobra mam już pół szuflady :)). Twoje czapki zawsze mnie zachwycały, więc czekam na kolejną :).
    Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, Kolejna bratnia dusza w lubieniu czapek.Też mam duży wybór w szufladach.

      Usuń
  9. Antosiu-twoje czapki sa piekne, ja sie zachwycam nimi i oczu oderwac nie moge od nich...super robota.Zostawiam pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela, pięknie dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Wspaniałe czapki :-) Mnie bardziej podoba się czerwona - jest cudowna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, wielkie dzięki. Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  11. sliczne z takim platkiem sniegu ;)pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magnolia, pięknie dziękuję za wizytę i miłe słowa. pozdrowienia serdeczne przesylam.

      Usuń
  12. Cudowne czapki. Nie mogę się napatrzeć na twoje wzory wrabiane, są tak perfekcyjne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ; i mi również podoba się czerwona .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pierniczę, jakie piękne. Ależ się napracowała, warto było bo efekty powalające. Dawno, bardzo dawno nie byłam na blogach a tu taki urodzaj.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej ojej jak ja bym chciała mieć taką czerwoną czapeczke ;) ale raczej sobie takiej nie udziergam buuuuuuu :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Twoje czapki, są pięknie wspaniale wykonane. Och!!! Wzdycham do czapek? Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe są te Pani czapki. Świetna robota ;)
    pozdrawiam cieplutko
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Czapki wyglądają wspaniale :) Tylko ja tak lubię lato, słoneczko, oby zima przyszła jak najpóźniej :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne te czapki! Ja mam zawsze problem z naciąganiem nitek - albo za luźne albo się ściąga... Eh... Zostaje podglądanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Antosiu :)
    jestem pierwszy raz na Twoim blogu, a to za sprawą mitenek z posta http://antosia2.blogspot.com/2010/11/mitenki-z-klapka.html. Koleżance bardzo się spodobały i zapragnęła mieć takie same. Dlatego będę robić takie same, nawet kolor ten sam :) Nie chcę absolutnie po zrobieniu ich, wklejać zdjęć z podpisem "zobaczcie jakie zrobiłam mitenki", bo sama ich przecież nie wymyśliłam. Stały się dla mnie inspiracją, a ja wykonam (przynajmniej się postaram) wierną ich kopię, oprócz dziurki na kciuk. Po zrobieniu oczywiście podam źródło inspiracji, a Tobie bardzo dziękuję za pomysł :)
    Pozdrawiam serdecznie, Efka :)
    Ps.
    Cudnie machasz tymi drutami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wandziu, kazdorazowo ogladajac wykonane przez Pania czapki i inne prace wyje z zachwytu a szczeka mi po prostu opada. Twoje udziergi sa rewelacyjne. Kazda z twoich czapek przygarnelabym i nosila. Sa boskie: kolorowe i przepieknie wykonane. Podziwiam za umiejetnosci i talent. Czekam na nastepne przepiekne udziergi. Goraco pozdrawiam z coraz zimniejszej Holandii, Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiesz Kochana ,nawet ja która nie cierpi mieć czegokolwiek na głowie gdy patrzę na te Twoje czapki myślę, że taką bym mogła nosić i to z przyjemnością:)
    Są inne bardzo oryginalne i do tego piękne.
    Jesienne Serdeczności posyłam z polskiego Mazowsza.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne, szkoda, że ja delikatnie mówiąc w czapkach nie najlepiej się prezentuję bo taką chętnie bym nosiła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Znów zaskoczyłaś Antosiu.Czapki super pomysł. Wszystkie bym Ci skradła. Jak się ma za dużo pomysłów, i zbyt mało czasu, to w końcu niewiele się nie zrobi:)) Pozdrawiam serdecznie:)
    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, sezon czapkowy za tzw. progiem, więc macham drutami ile wlezie i kupka rośnie. Jedne są bardziej udane drugie mniej.
      Również pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  26. Przepiękne czapki. W tej z czerwienią się zakochałam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne! A ta czerwona zapiera dech w piersiach :-)
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Och,jakie piękne!Nie mogę się napatrzeć na te i na pepitki z poprzednich postów.Dziergasz tak pięknie,każde oczko jest doskonałe,zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne czapki Antosiu:) Dopracowane w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie