sobota, 1 stycznia 2011

Witam w Nowym Roku

Witam wszystkich serdecznie w Nowym Roku z nadzieją, że będzie lepszy od poprzedniego. Życzę wszystkim Szczęśliwego Roku, spełnienia marzeń, wszelkiej pomyślności, dużo zdrowia, dużo fajnych projektów i sklepów pełnych ciekawych włóczek po przystępnych cenach.
Serdecznie dziękuję za Świąteczne życzenia i za to, że zaglądacie do mnie. Duża buźka.


Mam spore zaległości w śledzeniu Waszych blogów, a to wszystko przez choróbsko, jakie nas dorwało. Dziś mogę powiedzieć, że już czuję się dużo, dużo lepiej, a mąż mówi, że już dobrze. Takich Świąt to jeszcze nie mieliśmy, żeby plackiem leżeć i nie mieć siły na nic. Schudliśmy, mąż się cieszy, ja nie, bo nie bardzo mam z czego odchudzać się.
Dobrze, że jeszcze resztkami sił udało mi się przygotować Wigilię. No ale dzisiaj świat wygląda już o wiele lepiej, wprawdzie jeszcze nie rozglądam się za drutkami i kłębuszkami, ale myślę, ze to niebawem wróci.
Nie do wszystkich zajrzałam przed świątecznie, proszę mi wybaczyć, a przez te wszystkie dni Wasze blogi czytałam z Listy czytelniczej i dosłownie same tytuły, na tyle miałam siły, a bardzo chciałam wiedzieć co się u Was dzieje. Teraz będę próbować odrobić zaległości, tak wiec zaczynam prawdziwe buszowanie po Waszych blogach.
Serdecznie  wszystkich pozdrawiam.

35 komentarzy:

  1. Powrotu do zdrowia oraz Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!Zdrowiej szybko i sił nabieraj!Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach Antosiu- to przykre. Jednak cieszę się, ze już wracacie do zdrowia i życzę pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  5. DUŻO ZDRÓWKA I WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Antosiu, dużo zdrowia, szczęścia i uśmiechów na każdy dzień Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Antosiu, oj to przykre..... ale cieszę się, że już Ci lepiej!!!!
    Spokojnego, dobrego całego 2011 roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo,dużo zdrówka Wandziu.Szkoda,że to choróbsko dopadło akurat na Święta ale mam nadzieję,że teraz z dnia na dzień będzie już coraz lepiej i szybciutko dojdziesz do siebie. Pomyślności i radości w Nowym Roku Ci życzę,buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybkiego powrotu do zdrowia i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Antosiu, dużo ZDRÓWKA i szczęśliwego nowego roku :))

    OdpowiedzUsuń
  11. choróbsko to straszna sprawa ale Ty szybko się kuruj i nabieraj sił :) chętnie podzieliłabym się z Tobą paroma kilogramami, mam ich troszkę nadprogramowo ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Przykro slyszec o chorobie szczegolnie w Swieta. Mam nadzieje ze sie juz bedziesz lepiej czula i wrocisz do drutowania. Trzymaj sie cieplutko i jeszcze raz wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo dużo zdrówka i moc całusów. Renata

    OdpowiedzUsuń
  14. zdrówka życzę :)
    pozdrawiam
    Aurelia :-]

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo szczęścia w Nowym Roku, a przede wszystkim szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrówka przede wszystkim i wszystkiego o czym sobie pomarzysz w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Antosiu, życzę Ci żebyś jak najszybciej wróciła do pełni sił!!!
    Dużo radości w Nowym Roku, no i zdrówka przede wszystkim :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęśliwego Nowego Roku i dużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Och to widze, że Świeta miałysmy podobne, duzo zdrowia w Nowym Roku i pomyslności wszelkiej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2011

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo zdrówka,pomyślności i tego o czym marzysz aby się spełniło.
    Ja tak jak Ty leżałam plackiem od 12-go grudnia przeszło 3 tygodnie dopiero teraz trochę lepiej .
    Serdecznie pozdrawiam Ciebie i całą rodzinkę.!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo zdrowia i pomyślności w nowym roku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Zbieraj sily i wszystkiego co najlepszena Nowy Rok

    OdpowiedzUsuń
  24. Antosiu wracaj do zdrowia! W 2011 roku życzę, by udało Ci się "zaokrąglić: te okolice ciałka, z których najbardziej nie jesteś zadowolona...
    Może na zasadzie :"nic w przyrodzie nie ginie, tylko zmienia właściciela"(hihihihi...) mnie ubędzie kilka centymetrów tu i tam...

    W kazdym razie życze Tobie świetnej kondycji i zadowolenia przez kolejne 363 dni !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczęśliwego 2011 roku :)
    Dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! Szczególnie duzo zdrowia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dużo zdrówka w Nowym Roku i wielu włóczkowych inspiracji życzę :)
    Ewa P

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę aby każdego dnia pojawił się choć cień uśmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  29. W Nowym Roku zdrowotności, weny do prac ręcznych i spokoju w całości.

    OdpowiedzUsuń
  30. Antosiu, życzę dużo zdrowia. Choroba została w poprzednim roku, nie wpuszczaj jej do nowego. Dużo wspaniałych wyrobów i projektów życzę

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję,że ze zdrówkiem coraz lepiej.
    Noworocznie i z uśmiechem pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziewczyny, jestescie Kochane, dziekuje za wszystkie zyczenia. Juz znacznie, znacznie lepiej czuje sie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zycze ci wspanialego Zdrowego ,obfitego w wloczkowe szalenstwo roku z wieloma spelnionymi marzeniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego Zdrowego w Nowym Roku ;) Pozdrawiam, Agnieszka.
    mojedzierganehobby.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie