środa, 30 czerwca 2010

Żadna nowość, poprostu Echo

16_14_39   i to różowe. Pierwszy raz w swoim życiu wydziergałam coś różowego, ale czy będzie to moja chusta, to jeszcze nie wiem. Baaarrrdzo chciałam mieć coś zrobione tym wzorem, a w chwili największej zachcianki w moim domowym magazynie był tylko taki kolor włóczki nadającej się na chustę. Jest miękka, trochę lejąca, bardzo przyjemna w dotyku. Kto wie, może to będzie moja najbardziej ulubiona chusta.IMG_3822

IMG_3826 Zrobiłam ją z Peruvian Baby Silk, 80% Baby Alpaca, 20% Jedwab. Fingering /4 ply (14 wpi), 25g/100m, druty 4,5mm, zużyłam 7 kłębków.

13 komentarzy:

  1. Wzór prześliczny ale ten róż jak dla mnie mało różowy.Tak więc śmiało możesz nosić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością czekałam kiedy pokażesz swoje echo:) piękne, mnie sie podoba taki zgaszony pudrowy róż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowna. Piękny wzór, delikatna miękkość, spokojny stonowany róż. Mozesz śmiało nosić - bo chusta fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór należy faktycznie do tych naj..naj...naj...!Śliczna różowa chusta , taka bardziej chusta, a mniej różowa.Chyba nie miałaś właśnie fotografa, moze to jednak nic straconego i nam sie jeszcze w niej pokazesz.
    Zapraszm Cie do zabawy blogowej w 5 rzeczy, które zmieniły Twoje życie.Mam cichą nadzieję, że nie będziesz przy tym śmiertelnie poważna,choć tak postawione pytania zmuszają (mnie zmusiły) do całkiem głębokjej refleksji.Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki róż jest piękny. Szczególnie w zestawieniu z tym wzorem. Jestem zachwycona chustą.

    OdpowiedzUsuń
  6. moniczka855d1 lipca 2010 05:56

    przesliczne zazdroszcze talentu cierpliwosci i czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna chusta. Ten róż nie jest wcale taki różowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzór przepiękny więc i kolor nie przeszkadza :)bardzo mi się podoba i Tobie na pewno będzie w nim ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękna! Fantastyczny jest ten wzór, a i kolorek pastelowy - ponadczasowy. Dla mnie bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do zabawy "5 rzeczy..."

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzór i chusta są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo spodobał mi się twój blog, chociaż jestem tu po raz pierwszy. Obiecuję jednak wracać regularnie. Dodałam cię już do zakładek na blogu, żeby nie zgubić. Pozdrawiam z upalnego Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusta urocza a róż przecież nie jest bardzo intensywny ,z pewnością będziesz z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie