środa, 5 stycznia 2011

Moonlight Sonata Shawl i malinowa Quincy z baktusem.

Zielono i czerwono będzie tym razem. Obie prace rozpoczęte w ubiegłym roku, narzutka wymagała jedynie schowania nitek, a czapka z szalikiem już dzielnie spisywała się w mroźniejsze grudniowe dni. Narzutkę zrobiłam z mojej ulubionej włóczki Peruvian Baby Silk, czyli 80% Alpaca, 20% Jedwab, 4ply, zużyłam 6 kłębków, 25g/100m, druty 4mm. Przymierzałam sie do niej już od wiosny ubiegłego roku i zamówiłam odpowiednią do projektu włóczkę. Wydawała mi się okropnie trudna do zrobienia, ale poszło całkiem fajnie. Wzór jest tutaj.




A czapkę i szalik zrobiłam z Alta Maskin Vaskbar, kupiona wyjątkowo w pobliskim sklepie wełna z odrobiną moheru, druty 6mm. Kolor jest trochę inny niż na zdjęciu, malinowy.

Pięknie wszystkich pozdrawiam.

38 komentarzy:

  1. Świetne są, i narzutka i komplecik.Sama lubię takie kolory,chociaż czerwienie jakoś ostatnio zaniedbałam.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie a narzutka rewelacyjna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna narzutka! Fajny ma wzorek.
    Czerwony komplecik też super!
    Dobrze,że się odezwałaś, bo to chyba znak, że się już lepiej czujesz.
    Dużo zdrówka życzę i sił do dalszego tworzenia pięknych prac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace , chusta szczególnie łapie mnie za serce , czapka tez ogromnie mi się podoba ,ale nigdy nie miałam odwagi się za to to zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace! Chusta ma ładny wzorek i kolorek, a baktus ma fajne frędzelki :)
    ....też robię aktualnie baktusa :)
    pozdrawiam -
    - Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta przepiękna,a i komplecik uroczy...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ho, Ho, Ho - dobrze, że ręce nie chorowały! Piękne rzeczy Antosiu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie rozpoczęty Nowy Rok. Wzór chusty jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna Twoja "księżycowa poświata" :-) Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusta i komplet śliczne.Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ta sonata za mna chodzi....piękna

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna ta chusta, wzór i w ogóle, cudo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusta mnie oczarowała, jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. o rety, ale piękny wzór! niezłe wyzwanie...;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moonlight Sonata Shawl jest niewyobrażalnie piękny!. Gratulacje. Komplecik czerwony uroczy. Pozdrawiam i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Narzutką skradłaś moje serce:) Jest piekna i na dodatek w zielonym kolorze, któtry uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusta i komplecik przepiękne, bardzo mi się podobają kolorki też, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie. Ja też zaraziłam się chustami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna narzutka! Już na paru blogach oglądałam ten wzór.Bardzo mi się podoba. Choć jestem zarejestrowana na Ravelry, to przecież nie umiem się po nim poruszać i pojęcia nie mam nawet, czy wzór jest płatny, czy nie.
    Czerwony komplecik też bardzo fajny, ale ciekawa jestem, jak ta czapeczka wygląda na głowie.Może się nam pokażesz z kilku stron? Proszę...Zima niby kiedyś się skończy, ale ciągle przed nami sporo zimnych dni...
    Dziękuję w sposób szczególny za wszystkie przemiłe słowa na moim blogu.Bardzo dziękuję.
    I jeszcze coś tu napiszę do wszystkich drutujących pań.Tu - bo Ty jedna podajesz nie tylko ilość motków ale ich wagę i długość nici.Przy planowaniu robótki to takie ważne!Dużo osób pisze tylko ile motków zużyło, a wszyscy dobrze wiedzą, jak różna jest ich waga!
    I dopowiem, że zajadam się ostatnio kandyzowaną kanadyjską żurawiną.Mam zaleconą herbatkę żurawinową, ale kandyzowane jagódki są takie smaczne...

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna narzutka,do tego wzorku przymierzam się już od dłuższego czasu....
    komplecik rewelacyjny!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziewczyny, fajnie ze wzor narzutki podoba sie. Jest to wzor, ktory potrzebuje uwagi, ale prosze nie zrazac sie tym, bo robota idzie calkiem dobrze. Dziekuje za wszystkie mile slowa.

    Tkaitka, jezeli cierpliwie poczekasz, to postaram sie troche przyblizyc wzor tej narzutki. Widzialam gdzies rowniez szal zrobiony tym wzorem i podoba mi sie bardzo rowniez, a najbardziej w jasnym kolorze i mam na ten cel jasna, tzw. w pergaminowym kolorze wloczke. Postaram sie ustawic do zdjecia w Quincy.
    No prosze, moja ulubiona zurawina trafila rowniez do Ciebie, swietnie. Ja te zurawine dodaje rowniez np. do keksa, serowca.

    Swietnie, ze rosnie liczba zwolenniczek dzierganych chust, narzutek itp.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiele razy widziałam tę Sonatową chustę w różnej kolorystyce, ale ten kolor jest po prostu idealny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekny ten wzor, ciekawe czy bym taki umiala. Ja po moim Annisie robie nastepny szal. Jeszcze nie wiem jaki ale na pewno robie. Mialinowy komplecic sliczny. Powrocila chec do robotek to mam nadzieje ze lepiej sie czujesz. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Chusta piękna i też nieraz ją już oglądałam ale znowu sama chyba raczej nie dam rady,komplecik śliczny.Myślę,że już zdrówko troszkę lepsze?życzę Ci tego...pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękna narzutka i jak zwykle przepiękny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem zachwycona Summitem (Summit shawl) Niestety nie potrafię odczytac angielskiego wzoru. Czy bylaby mozliwosc przeslania na maila wzoru po polsku? bylabym bardzo wdzieczna. adres to: olcia5553@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczna narzutka, wyszły prawdziwe pawie oczka. Ślicznie musi wyglądać na osobie która ma kontrastowy kolor ubrania pod spodem

    OdpowiedzUsuń
  28. sliczne sa obie prace ,a narzutka w pieknej zieleni ciekawe jak uklada sie ona na ludziu ,pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Antosiu...tak mi się spodobała, że już wzór ściągnęłam..dzieki, że podałas:))
    Kiedy zrobić...oto jest pytanie...ale marzeniami tez mozna choć trochę zyc, czyz nie tak? A jak w dodatku ma się "prowodyrki"..to łatwiej uwierzyc, że tez sie kiedys coś zrobi!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. A..i jeszcze komnplecik....świetny..i te pomponiki...:)) Cudo..Ale jakos nie umiem sobie zupełnie wyobrazic tej czapy..jak to- to sie robi?? Powiedz, czy gdzieś jest..czy tylko dla wtajemniczonych?

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziewczyny, pieknie Wam dziekuje ze wszystkie komentarze.
    Dodatkowo do Spes - nie wiem jak sie z Toba skontaktowac, napisz do mnie emaila.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gdzieś w listopadzie trafiłam na Twój blog. Znalazłam przepiękną chustę. Niestety wysiadł mi komputer i nie zapisałam ani adresu bloga ani wzoru. Długo szukałam i dziś odnalazłam Cię znowu. Chusta to dottie jest piękna. Inne Twoje prace też. Jeśli pozwolisz to chętnie będę do Ciebie zaglądać. Ja też jestem z Podkarpacia. Pozdrawiam. Zosia

    OdpowiedzUsuń
  33. powtarzam sie ale jak cos piekne jest to jest..wiec narzutka taka wlasnie jest..rewelacyjny wzorek..piekny kolorek..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapraszam do mnie po wyróznienie jakie otrzymałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie