niedziela, 18 sierpnia 2013

Obiecane fotki






Będzie krótko, bo wszystko zostało już powiedziane w poprzednich wpisach.

Toczek otrzymał rękawiczki. Można go bardziej naciągnąć na uszy.











"Wiaderko" jeszcze nie ma rękawiczek - do zdjęcia zostały pożyczone od toczka.






Dżinsowy toczek w komplecie z rękawiczkami.








Dziękuję za kibicowanie.
Czapki i rękawiczki są bardzo ciepłe. Wygląda na to, że jestem już gotowa na przywitanie zimy (jak ja nie cierpię zimy!!!).

Serdecznie dziękuję za miłe komentarze.

67 komentarzy:

  1. Wandziu! Zaglądałam tu cały czas i efekt wcale nie przeszedł moich oczekiwań, bo wiedziałam, że komplet będzie tak wspaniały! Wyglądasz SUPER! Baaardzo mi się podobają te czapki, rękawiczki i ta sposób robienia dzianiny. Piękne, piękne! No zachwycam się! Uściski...

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie i bardzo radośnie w nich wyglądasz ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, cudownie i- co by tu jeszcze? No super robota i bardzo super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Rewelacja! Nie mogę się napatrzeć. Piękne zdjęcia.Piękne dzierganki. Pięknie wyglądasz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz. I dziergadełka też robią duże wrażenie. Rewelka! :)

    A ja coraz bardziej lubię zimę, pewnie przez kontrast z latem, kiedy gorzej się czuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żakardy jak marzenie.Świetne kompleciki ci wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne te kompleciki i takie niebanalne. Nie mogę się napatrzec. Gratuluję talentu.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  8. Superaśne, zwłaszcza ten biało-niebieski!
    Wyglądasz super. No i podziwiam odwagę ubrania się na zimowo w te upały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. witaj...podoba mi sie taki sposob dziergania rekawiczek a twoje sa sliczne...pozdrawiam,ela

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie cierpię zimy, ale jak widzę takie cudne kompleciki, to i zima wydaje się nie być aż tak straszna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześli8czne zestawy, pięknie w nich wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  12. Wandziu,kompleciki cudowne. Na prawdę jesteś mistrzynią dziergania i wykonywania nietuzinkowych ciuszków - chylę czoła...pozdrawiam serdecznie:))
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne komplety! Rewelacyjnie w nich wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne i cudownie w nich wyglądasz -brak mi słów jakie są piękne te kompleciki!!!
    Podziwiam Cię bardzo bo wykonanie mistrzowskie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapożyczę sobie powiedzenie od swojej przyjaciółki:)) O matko i córko!!!!!!!!!!! Co ma oznaczać bezgraniczny zachwyt:)A taki właśnie zachwyt pragnęłam wyrazić.
    No może jeszcze mogłabym dodać, że TY w tych komplecikach wyglądasz rewelacyjnie.Super.
    Pozdrowień moc posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Antosiu wyglądasz w tych kompletach wprost bajecznie - nie użyję słowa przecudnie aby się nie powtarzać :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Są piękne i niezwykle twarzowe! Podziwiam szczerze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziergane czapeczki i rękawiczki są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja Ciebie podziwiam za cierpliwość w tych kolorowych dziergadełkach!Są do tego takie idealne...

    OdpowiedzUsuń
  20. superanckie komplety:))podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem oczarowana tymi komplecikami:))))Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Miło Cię Wandziu widzieć,bardzo ładnie wyglądasz w tych świetnych nakryciach głowy,rękawiczki równie piękne:)_Jak na nie lubianą zimę jesteś dobrze przygotowana,mnie się jeszcze nawet myśleć o zimie nie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wandziu wyglądasz oszałamiająco
    przepiękne komplety ci wyszły
    zdolniacha z ciebie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  24. Właścicielka prac i jej wykonane prace wyglądają przepięknie. W tym zestawie niezwykle pasujecie do siebie. Z takimi dodatkami zima będzie ładniejsza i przyjemniejsza. Podziwiam i zachwycam się.Pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
  25. Pieknie Wyglądasz Antosiu, bajeczny jest ten dżinsowy komplecik - no kurczę aż zazdroszczę talentu i cierpliwości:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  26. Rozumiem, że urodziłaś się w tych komplecikach!!
    ;)
    Coś prześlicznego!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne te komplety i wspaniale w nich wyglądasz. Podziwiam Twój kunszt - to prawdziwe dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  28. wrocilam z wakcji ,ogarnelam ogorki i inne warzywa i wskoczylam do Ciebie a tu takie cudenka sliczne i bardzo twrzowe kompleciki i dodac moge jeszcze ze zimy tez nie znosze;)
    pozdrawiam cieplo magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne komplety i Tobie w nich pięknie :)) Pomimo, że ja też nie cierpię zimy to pomyśl gdyby było cały czas ciepło to na cóż nam te czapki, rękawiczki i szaliki :D

    OdpowiedzUsuń
  30. O matko i córko, jak to pięknie na człowieku wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe rzeczy. Mistrzostwo świata. Wielkie brawa.

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczne kompleciki:) No to zimy jesteś przygotowana na 300% !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. CUDOWNE!
    Zainspirowałaś mnie i .... czapka suszy się na kwadratowej doniczce :)
    pozdrawiam ciepło
    Alicja - calicja

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem pod wielkim wrażeniem tych kompletów. Jesteś niesamowitą Dziewiarką i Piękną Kobietą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Po prostu fantastyczne! Zwłaszcza ten cudnie jesienny pierwszy komplet.
    I koniecznie zakochaj się w zimie, bo to najpiękniejsza pora roku - mroczna, chłodna, z lodowatym wiatrem i mnóstwem świec!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja tak na końcu, bo już wszystko zostało powiedziane, ale dopiero teraz mam dostęp na dłużej do komputera. Pięknie wygladasz w tych czapkach. Tak mnie zainspirowałas, że rozglądam się teraz za tą ksiązka. Warto było tu zajrzec, bo przy tej okazji mogłam Cię zobaczyc.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nawet nie umiem wyrazić, jak bardzo podobają mi sie te kompleciki i jak ładnie w nich wyglądasz.
    Cieplutko pozdrawiam z Podkarpacia
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja tez nie cierpie zimy, ale kompleciki sliczne, jak i modelka. :D Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Antosiu prześliczny urobek i pięknie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale piekne prace :-) i fajnie dobrane kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. ty powinnaś nawet latem w czapkach chodzić- bardzo ci w czapkach do twarzy, nawet we wiaderkach- sumiennie

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. W takich czapkach to zima niestraszna. Przepiękne komplety, bardzo mi się podobają. Podziwiam Twoje prace - są takie kolorowe i wesołe. Gdzie można znaleźć te wzory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj do mojego wpisu pt. Wiaderko i toczek, znajdziesz tam częściową odpowiedź.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  44. Pięknie dziękuję Wszystkim za wizyty i za te przemiłe, przesympatyczne komentarze. Jak już wiele razy pisałam lubię czapki i żeby nie powtarzać sie wciaż wyszukuję nowe modele.

    Duża Buźka dla Wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  45. Coś niesamowitego w postaci dzianiny pokazałas. Jeszcze jestem w szoku. Wspaniale prezentujesz swoje wyroby. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkie prace są przepiękne,brak mi słów aby to wyrazić .Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkie prace są przepiękne,brak mi słów aby to wyrazić .Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  48. Antosiu, podziwiam. Ja moge sobie tylko pomarzyó,że jednego dnia będę mogła tak dziergaó. Niby wiem jak sie wrabia ale tak pięknie to nie wiem czy dałabym rade. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Twoje prace są zawsze super, te również, pięknie wyglądasz! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawe nakrycia głowy. Pięknie dobrane kolory, perfekcyjne wykonane. Bardzo mi się podoba, zwłaszcza ten kolorowy komplecik.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  51. Tak zaopatrzona możesz śmiało witać nie tylko jesień ale i samą zimę. Śliczne komplety. Antosiu za Tobą Twój cudny ogród, ale mało go widać. Mogłabym prosić o zdjęcia tarasu i Twojej zieleni?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Artystyczne cacka , coś pięknego . To oryginalne i bardzo atrakcyjne.Podziwiam i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam Antosiu,śliczne prace,podziwiam.Zostaje na dłużej.Pozdrawiam i zapraszam,I :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Antosiu . . . jesteś wielka! Twoje prace to mistrzostwo świata! To prawdziwe "wisienki" - szczególnie ten pierwszy komplet w cudnych kolorach - moje marzenie!!! Podziwiam ze szczerego serca Twój talent i czekam niecierpliwie na odsłony kolejnych Twoich dzieł! Pozdrawiam ciepło i zapraszam w odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  55. W takich komplecikach zima nie straszna, ale niech jeszcze nie przychodzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Wspaniałe komplety jest czym i kim oczy ucieszyć! Wspaniale pasują do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  57. Rewelacyjnie wyglądasz w cudnych komplecikach:) Też nie lubię zimy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Prześliczne te komplety :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Czy wszystko u Ciebie dobrze ? Nie musisz nam nic pokazywać, tylko napisz słówko. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wandeczko, moja Imienniczko - dziękuję Dobry Duszku. Napisałam do Ciebie email.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  60. Dziękuję Wszystkim za przemiłe komentarze :):):)

    OdpowiedzUsuń
  61. Moim zdaniem biało szary jest najlepszy :) Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie