niedziela, 21 stycznia 2018

Małe co nie co



U nas tej zimy jest mroźno bardzo, więc po czapki sięgają nawet najwięksi ich przeciwnicy. Ja czapki lubię i nie trzeba mnie namawiać do noszenia. Zrobiłam sobie z grubej włóczki na drutach 6 mm beret w bąble. Wzór podpatrzyłam tutaj spodobał mi się bardzo. Jest tu bardzo dużo ciekawych wzorów i bąbelki w różnych wersjach i świetnie objaśnione.

 Warto zajrzeć

Na załączonym zdjęciu jest również fragment sukieneczki i czapeczka z wzorem pawie piórka. Wiele razy go robiłam, ale tym razem nie mogłam wystartować i potrzebowałam chociaż niewielkiej podpowiedzi, którą oczywiście znalałam na podanej wyżej stronie.

Naszło mnie znów na dzierganie małych form. Sukieneczka dla malutkiej damy 👸, bonet wyszedł  trochę za duży, więc trzeba zrobić jeszcze jeden.
Zabieram się więc do roboty póki pamiętam jak go robiłam.

Jak zwykle pozdrawiam Wszystkich serdecznie
💙💚💛💜



8 komentarzy:

  1. No w końcu się doczekałam i powiem że warto było !!!
    Same cudowności i trochę mało no ale jestem cierpliwa poczekam na więcej ...
    Wandeczko takie słodkości zrobiłaś że chciałoby się oglądać i oglądać w nieskończoność.Buziaczki przesyłam i do zobaczenia pa pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Beret chętnie bym zobaczyła na ludziu, w pierwszym momencie nie domyślam się co to jest na zdjęciu ;), a wzór bardzo interesujący. Komplecik dla małej damy prezentuje się cudnie! Dzięki za linka. Faktycznie bardzo ciekawe tutoriale. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplecik dla malej damy jest fantastyczny.Beret wygada super.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie jestem już "małą" damą. Komplecik sliczny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna sukieneczka i czapeczka. Sama nie zdecydowałabym się na wybór takiego koloru dla dziecka, a tu okazuje się, że wygląda to pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również czasami lubię robić małe co nieco na drutach i doc szybko mi się mój plan udaje zrealizować. Dlatego korzystam najchętniej z włóczki z jedwabiu https://alewloczka.pl/pl/c/Wloczki-z-jedwabiu/11 która moim zdaniem jest teraz numerem jeden do różnych prac na drutach lub na szydełku. W końcu jej delikatność przemawia za tym, aby używać takich włóczek.

    OdpowiedzUsuń
  7. I really happy found this website eventually. Really informative and inoperative, Thanks for the post and effort! Please keep sharing more such blog.
    បាការ៉ាត់

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie