czwartek, 7 maja 2015

Coś lżejszego



W ramach kończenia rozpoczętych, a zalegających szuflady prac skończyłam szal. Niewiele było zrobione, 3 powtórzenia wzoru. A wylądował w szufladzie, bo zepsuły mi się druty drewniane KnitPro i spadły mi oczka. Mozolne zbieranie oczek i przypomnienie sobie, gdzie to ja mam ten wzór zajęło trochę czasu. Sięgnęłam po zapomniane druty proste. Nawet fajnie sie machało.



























Wymiary szala: 60 x 190 cm, włóczka to 70% Super Kid Mohair, 30% Silk, 5 moteczków 25g/ 212 m.
Druty 3.5 mm














Zrobiłam też do kompletu z beretem z poprzedniego wpisu kolorową narzutkę/ kołnierz i tak wygląda w zestawie.

Będzie na następny sezon.

Kolory są takie, jak na tym zdjęciu, pozostłe za niebieskie.

Włóczka to Alpaca Drops, a ten niby niebieski kolor  to Petrol.






Można nosić też tak:




















Serdecznie pozdrawiam wszystkich zagladających tutaj.

53 komentarze:

  1. szal jest piękny, przypomina mi kocyk Royal Baby

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal jest delikatny i śliczny, pozostałe prace też.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szal jest delikatny i śliczny, pozostałe prace też.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjawiskowy!!!! Ucieszyłam oczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjawiskowy!!!! Ucieszyłam oczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny szal, taki delikatny i elegancki. Dobrze, że do tej robótki Wandziu wróciłaś:) Narzutka śliczna:)
    Pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zależało mi, aby szal był delikatny i elegancki. Dziękuję Małgosiu

      Usuń
  7. Świetny komplet Wandziu,jak zwykle jestem zachwycona wykonaniem a już szal to prawdziwe arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonka, dziękuję, że wpadłaś do mnie i za taki miły komentarz też pięknie dziękuję.

      Usuń
  8. ten szal jest bardzo piekny, taki jak mgielka, a komplecik cudowny ,piekne pozkory, gratuluje i pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście leciutki. Piękny i ta szydełkowa serweteczka strasznie urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, pięknie dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. A tak po cichutku powiem, że serweteczkę dostałam od jednej z blogowych Koleżanek i też jestem nią zauroczona.

      Usuń
  10. Cudowności! Śliczny szal. Narzutka idealna

    OdpowiedzUsuń
  11. Szal jest obłędny!! Cudne prace robisz. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny szal - przepiękny wzór i doskonały kolor :-)
    Narzutka śliczna :-) W komplecie z beretem wygląda rewelacyjnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach Antosiu powinnaś częściej robić takie zwiewne szale, mistrzostwo świata :)
    Komplet też rewelacyjny :)
    uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna mgiełka, przecudowny szal:)
    Zawsze podziwiam Twoje prace i tym razem też jestem pod wrażeniem:)
    Beret i narzutka to mistrzostwo w Twaim wykonaniu :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szal jest cudny taki delikatny..komplet uroczy

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny szal taka mgiełka ,a reszta udziergów marzenie jakoś mi nie po drodze z żakardami podziwiam Was które je wykonujecie bo są piękne.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny szal taka mgiełka ,a reszta udziergów marzenie jakoś mi nie po drodze z żakardami podziwiam Was które je wykonujecie bo są piękne.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekielnie pracochłonne rzeczy i tak piękny efekt. Gratuluję i podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudny szal, opłacało się łapać oczka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny szal! Elegancki wzór i ta delikatność! Od pewnego czasu kuszą mnie takie szale z kid silka - wyglądają zjawiskowo! W zasadzie kolejnego szala chyba nie potrzebuję, ale takie cudeńko miło by było jednak mieć :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wrażenia zapomniałam dodać, że narzutka też bardzo mi się podoba, piękny komplet powstał!

      Usuń
    2. Malgosiu, pieknie dziekuje,

      Usuń
  21. Piękne rzeczy robisz, Antosiu. Gratulacje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bardzo wiosenny nick. Pieknie dziekuje za mile slowa.

      Usuń
  22. Witaj Wandeczko!
    prawie bym przegapiła takie cudowne prace!!!!!
    Szal cudnej urody a ten komplet z beretką po prostu rewelacja !!!!!- jestem pod wrażeniem chociaż wiem dobrze na co Cię stać.......
    Pozdrawiam z zaświatów mila

    OdpowiedzUsuń
  23. Antosiu, ten szal jest przepiękny, brak słów. Aż dziw, że tyle przeleżał !
    Komplecik uroczy, zazdroszczę umiejętności żakardów :)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku, jej, ten szal oszałamia! Prosty, wytworny, leciutki - śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uuuuuffffff:)Szal przeuroczy. Druty KP mnie niespodzianki robią dość często(mam postanowienie więcej nie kupić), rozumiem więc - ale wytrwałość popłaca .No przeuroczy jest. Żakardy mnie zachwycają tym, bardziej, że nie mam do nich zdolności. Twoje piekne.Podziwiam, podziwiam, podziwiam:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkie prace są pięknie wykonane, jakże starannie wykończone i takie pracochłonne!
    a szal jest zachwycający, czy ten wzór można gdzieś kupić? pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wandziu!
    Jak zawsze Twoje prace sa perfekcyjnie wykonane i w pieknie dobranych barwach.Szal jest wprost zniewalajacy.Od razu mysle o odpoczynku w zacienionym kaciku ogrodu z dobra ksiazka.Pozdrawiam Cie serdecznie.Grazyna

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczny szal - lekki, zwiewny, delikatny - takie cacko!
    Czapka i narzutka - rewelacyjny komplet!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie bym się otuliła tą cudowną mgiełką. Pozdrawiam serdecznie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Antosiu! jakoś przegapiłam ten szal….ale to nic, zachwycam się teraz.
    Ale coś zobaczyłam w necie i od razu o tobie pomyślałam, wręcz ciebie w tym zobaczyłam:))
    http://www.knittingparadise.com/t-140794-1.html
    Może się spodoba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, ze sie spodobalo!!! Pieknie dziekuje, ze pomyslalas o mnie. I pieknie dziekuje za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  32. Piękny zwiewny szal :) gdyby nie ten upał, chętnie bym się w niego wtuliła, idealny na chłodne dni.
    Narzutka i berecik wykonane z precyzją :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Bałabym się dotykać tego szala, bo sprawia wrażenie ogromnej delikatności ☺

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny szal, uwielbiam cienkie włóczki, a czapka i narzutka bardzo pracowita, cudnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://drutolandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny ażurowy szal :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie