czwartek, 15 sierpnia 2013

Listkowa serweta dzierga się...




Dzięki przesympatycznej Alicji, która prowadzi blog za woalką  mogę kontynuować dzierganie listkowej serwety. W szybkim tempie przysłała mi brakujące kłębki.
Alu, serdecznie dziękuję. Dzięki Tobie serweta ma szanse na zakończenie. Jestem Ci bardzo wdzięczna.






Dziergam z przyjemnością te listeczki, bo ja lubię liściaste wzory. A gdy znudzą mi się białe oczka to chwytam się za kolory i rękawiczki dziergam do czapek z poprzedniego wpisu.



Alu, jeszcze raz serdecznie dziękuję.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i do następnego, może już rękawiczkowego wpisu.

23 komentarze:

  1. Witaj Antosiu...dziergasz pieknie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością kiedy skończysz te cuda......
    ja robię chustę tylko białą taką jak poprzednią i z cienkiej włóczki.
    Pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie mila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mila, fajnie, ze robisz następna chustę...
      Naszło mnie na czapkowe żakardy i trzyma, niebawem może coś skończę.

      Usuń
  3. Następne cudeńka się dzieją. Czekam i ja z wielką niecierpliwością na nowy pokaz śliczności. Serdecznie pozdrawiam Urszula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie zawiodę Cie tymi dziergadłami. Staram się bardzo, aby fajnie wyszło.

      Usuń
  4. Serweta będzie piękna. Od dawna marzę o serwecie zrobionej na drutach. Cóż to za urządzenie na palcu ? domyślam się, ale nie wiem jak się nazywa:)Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak więc podpowiem Ci, fo jest naparstek ułatwiający dzierganie żakardów, ooo
      Serweta bedzie taka troche inna, bo dużo dżersejem robię.

      Usuń
  5. Dziewiarka dziewiarce w potrzebie zawsze pomoże, jak może! (Ale mi się do rymu udało!)
    A cóż to za przydaś na Twoim palcu? Nie widziałam nigdy niczego takiego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, jakie zainteresowanie wzbudził mój Przydaś - napisałam duża literą, bo mu się należy wyróżnienie - jest to taki naparstek, który ułatwia dziergańie żakardów.

      Usuń
  6. Dokładnie - świetny Przydaś do dziergania!
    Czy takie cuda można u Ciebie kupić legalnie w sklepie, czy trzeba samamu zrobić? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to kupiłam w sklepie internetowym knitpicks http://www.knitpicks.com/tools/wire-yarn-stranding-guide.html ale mogę obfotografować z każdej strony i sama sobie ukręcisz. Już kilka razy takie zdjecia robiłam i koleżanki z pomocą Mężów zrobiły sobie takie przydasie.

      Usuń
    2. Tak, nie wygląda to na trudną rzecz:)

      Usuń
  7. Wandziu kochana,
    rękawiczki będą śliczne ,a serwetka zapewne też .
    Pozdrawiam i czekam na końcowy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na fantastycznie zapowiadający sie finał:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te białe listeczki już się prezentują cudownie. A co do rękawiczek to moja wyobraźnia została bardzo poruszona:)))Wiem ,że będą na pewno piękne.
    Posyłam moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje robótki. Ta biel zapowiada się interesująco.Jestem pewna ,że wzbudzi zachwyt wielu osób.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne robótki :-) nie mogę się doczekać rękawiczek w całości, zapowiadają się rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze raz powtórzę - nie ma za co, cieszę się bardzo, że mogłam pomóc.
    Poza tym Twoje "dziękuję" jest tak ogromne, że nie jestem w stanie wyrazić tego słowami!
    Teraz pozostaje czekać na efekt końcowy białych oczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uczy się człowiek całe życie ;) Naparstek znacznie ułatwia pracę.Czekam na efekt końcowy serwety :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Antosiu błagam o zdjęcie przydasia!!!
    marzena@police.pl
    Dziergam teraz wzorki i trafia mnie ni powiem co jak mi się te nitki plączą:(
    Cudeńka dziergasz.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie