niedziela, 21 lipca 2013

Może Ktoś ma...

... ze starych zapasów nitkę Aida kolor 1 (biały). Metka tak wygląda
Właśnie znalazłam w czeluściach szuflady zaczętą daaawno temu serwetę, na dokończenie której zabrakło mi nitki, która była kupiona w Polsce w 2006 roku. Może Ktoś ma 1 lub 2 lub 3 szt i chciałby się pozbyć, chętnie przygarnę. W zamian kupię coś we wskazanym sklepie internetowym lub wyślę pieniądze przelewem lub paypalem.
A zaczęta serweta wygląda tak. Do zakończenia wzoru niewiele zostało, ale dużo oczek do przerobienia.
Być może obecna nitka niewiele różni się od tej mojej. Ale najpierw spróbuję zdobyć ze starszej produkcji.

Uśmiecham się, może się uda. Serdecznie wszystkich pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. Niestety nie posiadam - popytam w pasmanterii !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zerknę do szuflady - może jakiś taki motek tam czeka na swoje przeznaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antosiu, mogę Ci przesłać 2 takie motki.
      Różnią się tylko numerem Lot.
      U mnie to 2865879.
      Reszta wszystko to samo.
      Daj znać na maila na jaki adres mam wysłać :)
      alicja.wolska@interia.pl

      Usuń
    2. Alu, pięknie dziękuję! Już do Ciebie napisałam. Ogromnie się cieszę.

      Usuń
  3. Antosiu,serweta już teraz pięknie się prezentuje! Nici takich nie posiadam,ale zdjęcie wrzucę do telefonu i jutro zapytam w zaprzyjaźnionej hurtowni pasmanteryjnej.Pozdrawiam Cię serdecznie,Maja

    OdpowiedzUsuń
  4. Antosiu, za 3 dni będe w domu, sprawdzę resztki, bo mam ich dużo i dam znać.
    Serdecznie wakacyjnie pozdrawiam
    Maria z Podkarpacia

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto wykończyć, bo ładny wzór. Powodzenia w poszukiwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za nici bo serwetka już jest piękna i żal byłoby nie dokończyć. Ja niestety nie posiadam:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie mogę Ci pomóc, ale być może, że Alicja Cię poratowała :) Mam nadzieję, że tak i że będziesz mogła skończyć tę serwetę, bo zapowiada się ciekawie! Widzę, że wracasz do dawnych robótek; nie wiem, czy ja bym tak potrafiła...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna serweta, szkoda by jej było nie dokończyć.
    Niestety nie mam takich niteczek .

    OdpowiedzUsuń
  9. może się znajdzie ktoś z taką nitką, ja popatrzę u nas w sklepie może będzie taka, serweta super wiec koniecznie trzeba ją skończyć, dobrze ze moja serweta była z elementów, zrobiłam po prostu mniejszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam wczoraj.Sprawdzałam dzisiaj.Ale niestety w mojej pasmanterii, nie było.Lecz widzę,że chyba problem już rozwiązany:))Przy tylu dobrych duszkach nie ma opcji aby ta piękna serweta nie doczekała dokończenia.Tego jej i Tobie życzę.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wszystkim dziękuję za zainteresowanie! Dobre Duszki czuwają i ujawniają się w razie potrzeby. Tak więc wszystko wskazuje na to, że serweta ma szanse na dokończenie.
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dużo słońca życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. To się nazywa mistrzostwo świata , CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety pomóc nie mogę, chociaż bardzo bym chciała... Takie NIEZIEMSKIE CUDA spotyka się naprawdę rzadko. Ufam, iż znajdzie się jakaś dobra, pomocna dusza.
    Życzę powodzenia i mam nadzieję, że za jakiś czas, zobaczę wykończoną serwetę.
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie